Sanal Pos Entegrasyonu
Sanal Pos entegrasyonu ile siteniz üzerinden güvenli satış yapmanın keyfini çıkarın...

Sanal Pos Entegrasyonu

Günlük hayatta işyerlerinin kredi kartı ile ödeme kabul ettikleri pos cihazlarının web tabanlı olarak uyarlanmış haline sanal pos denilmektedir. Eğer bir web siteniz varsa ve siteniz üzerinden kredi kartı ile ödeme almak istiyorsanız, sitenize mutlaka sahibi olduğunuz sanal posun kurulumunu yaptırmalısınız.

Sanal poslar normal ve 3D olmak üzere ikiye ayrılır ve entegrasyonları, bankadan bankaya değişmektedir. Sanal pos kurulumu işinde profesyonel olan güvenilir kişiler/firmalar tarafından yapılmalıdır. 

Sanal Pos Nasıl Çalışır?

  1. Sitenize sanal pos kurulumu yaptıldıktan sonra, müşteriniz web siteniz üzerinden satın almak istediği ürünün/hizmetin "Satın Al" butonuna tıkladığında otomatik olarak 128bit SSL şifreleme özellikli online ödeme sayfası açılmaktadır.
  2. Bu online ödeme sayfasında müşterinin kredi kartı bilgilerini yazabileceği alanlar bulunmaktadır. Müşteriniz bu bilgileri doldurunca kart bilgileri şifrelenmiş bir şekilde sanal pos vasıtasıyla bankaya gönderilir.
  3. Sanal pos türü eğer 3D ise bankadan müşterinin telefonuna şifre ile doğrulama işlemi için SMS gönderir. Müşteri telefonuna gelen SMS şifreyi ödeme sayfasına girerek işlemi doğrular. (3D olmayan, normal sanal poslarda SMS ile doğrulama adımı yoktur)
  4. Banka kredi kartından ilgili tutarı çekerek sanal pos sahibi olan işletmeye parayı yatırır. Böylece ödeme işlemi güvenli bir şekilde gerçekleşmiş olur.

Kurulumunu Yaptığımız Bankalara Ait Sanal Poslar

Altta sanal pos kurulumunu yaptığımız ve destek verdiğimiz bankaları bulabilirsiniz. Eğer bankanızı alttaki listemizde göremiyorsanız bizimle iletişime geçebilirsiniz.
  • Garanti Bankası
  • İş Bankası
  • Finansbank
  • Deniz Bank
  • Halk Bankası
  • Akbank
  • Yapı Kredi Bankası
  • Ziraat Bankası
  • Bank Asya
E-Bülten Aboneliği
Güncel kampanya ve duyurularımızla ilgili haberdar olmak için e-bülten listemize kaydolun.

Haberler & Duyurular
Havaalanı Transfer Sistemlerimiz Artık U-ETDS İle Entegreli
Ulaştırma ve Altyapı Bakanlığı'nın hayata geçirdiği U-ETDS sistemi ile D2 yetki belgesine sahip olan transfer firmaları, transfer güzergahlarını, taşıdıkları yolcu sayısını, yolcu bilgilerini ve varacakları noktaya kadar tüm detaylarını yola çıkmadan bu sisteme iletmekle yükümlüdürler.Müşterilerimizden gelen yoğun talep üzerine biz de havaalanı transfer sistemlerimizde bir geliştirmeye giderek UETDS entegrasyonunu tamamladık. Sistemimizde yer alan yolcu listesi modülü ile müşterilerden sipariş esnasında isim soyisim ve pasaport bilgileri zaten istenmektedir. Sipariş, sisteminize kaydolduktan sonra yapacağınız işlem son derece basittir. İlgili transfer için şoför ve plaka ataması yaptıktan ve güzergah ücretini elle girdikten sonra, BİLGİLERİ UETDS'YE GÖNDER butonuna basmanız yeterlidir, tüm bilgiler UETDS sistemine otomatik olarak iletilecektir.U-ETDS modülümüz tüm havaalanı transfer sistemi paketlerimizde yer alan bir modüldür. Daha öncesinde transfer sitesi paketlerimizden satın almış olan müşterilerimiz, bu modülü kullanmak için ekstra bir ücret ödemeden kullanmaya başlayabilirler. Yapmanız gereken tek şey, bağlı bulunduğunuz Ulaştırma Bölge Müdürlüğü'ne gidip, bizim size vereceğimiz IP numarası ile U-ETDS WEB SERVİS YETKİ BİLGİLERİ dilekçesini doldurarak başvurunuzu yapmanız ve kullanıcı adı ve şifrenizi bize iletmenizdir. Akabinde  UETDS modülünüz 1 iş günü içerisinde aktifleştirilmiş olacaktır.Önemli hatırlatma: U-ETDS Modülümüz şimdilik sadece VIP/PRIVATE transferler için aktiftir.Shuttle transfer hizmeti veren firmaların UETDS modülünü kullanabilmeleri için geliştirme çalışmalarımız devam etmektedir.Havaalanı transfer sistemi paketlerimiz hakkında daha detaylı bilgiler için lütfen tıklayınız.
Bize Ulaşın
Sugözü Mah. Sugözü Cad. No: 113 Alanya /ANTALYA
0535 451 92 01
Sürrealist Web Tasarım & Yazılım © 2012 - 2019  Tüm Hakları Saklıdır. İzinsiz kullanılamaz.
Yukarı Çık
Facebook
Twitter
Google Plus
Pinterest
Instagram
Linkedin
Blogger